judithsadventure.reismee.nl

Byron bay❤️

Nou daar zitten we dan in het mooie byron bay met al 5 dagen stromende regen.. echt balen zeg er is hier helaas weinig te doen met regen dus zitten we ons al een tijdje te vervelen. Gelukkig hebben we wel 2 leuke room mates die lekker met ons mee vervelen. S' avonds drinken we gezellig met ze alle een wijntje en spelen een spelletje. We vinden het tot nu toe hier best leuk en dachten waarom zoeken we hier geen baantje ? En gelukkig hebben we die al snel gevonden het is housekeeping geworden in prachtige appartementen en kamers. Nu zal iedereen wel denken Judith in de housekeeping?! Haha ja het is toch echt zo en eigenlijk is het zo slecht nog niet we hebben een leuk team met verschillende nationaliteiten en de dagen vliegen om. En als we een dag vroeg klaar zijn kunnen we lekker op het strand gaan liggen heerlijk! De stranden hier zijn zo prachtig op de foto's lijken ze eigenlijk allemaal het zelfde maar als je der voor staat heeft ieder strand iets anders speciaals. Verder is het backpackers leven soms wel gaotisch vooral voor mij als je me kent weet je dat ik altijd alles kwijt ben en van uit een tas leven is soms dan echt een hell! Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die daar heel geduldig mee is als ik weer eens zit te zeuren dat ik iets kwijt ben. Kijk der eennorm naar uit om weer lekker verder te reizen als we wat gespaard hebben. Vind het heel leuk om jullie lieve reacties te lezen bedankt


Reacties

Reacties

Lisa

super leuk juud!! heel veel succes verder !!

tante Annie

Hoi Judith,
Wat jammer dat het daar al zo lang regent, gelukkig heb je een baan gevonden waar je tevreden mee bent en wie weet wat je er allemaal nog van opsteekt, kan nooit geen kwaad! Geniet zoveel mogelijk van je vrije tijd en ga dan als de zon schijnt heerlijk op het strand liggen! Ben heel benieuwd naar je verdere belevenissen in Australie!
Liefs van mij Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active