judithsadventure.reismee.nl

It's a beautiful day in byron bay?

Weer even een kleine update vanuit de andere kant van de wereld!

We zitten nog steeds in Byron bay nu ongeveer al voor 4 weekjes het is een heerlijk stadje om te wonen niet al te groot ,maar hoor van veel mensen wel het leukste plekje aan de oostkust is. Dat moeten wij nog gaan ontdekken. We werken nog steeds als Housekeeping hier bevalt goed helaas krijgen we de laatste week niet al te veel uren bijna geen. We hadden stiekem wel gehoopt op lekker veel uren zodat we een beetje geld konden sparen. Gelukkig is het niet al te moeilijk om je vrije dagen in dit prachtige land vol te krijgen. Ik probeer nog steeds mijn skills op een surfboard te verbeteren. Ik kan je zeggen dat dat echt niet wil lukken! Haha maar blijven proberen ooit ga ik mij eigen golf kunnen pakken. Vind het heerlijk om heel de dag op mijn surfboardje te liggen in de zee. En als je uit de zee komt kan je heerlijk op het gras gaan liggen of op het strand en is er bijna elke dag livemusic dat is helemaal genieten. Ik lig nu ook lekker naar de livemusic te luisteren proberen wat inspiratie op te halen voor mijn blogje ! Want jullie willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van mijn avontuur. We hebben 3 weekjes geleden ook een autootje gehuurd om eens te kijken hoe het is om aan de linkste kant van de weg te rijden. Ik mocht natuurlijk niet rijden zonder rijbewijs maar voor een bijrijder is het ook een grappige ervaring om te kijken hoe het verkeer hier werkt. Denise heeft thuis een fiat 500 en hier kregen we heel toevallig ook een fiat 500 mee dus denise wat intenst gelukkig! Het was er ook niet zo maar een het was een knalgele!! We zijn die dag naar een dierentuin gereden uiteraard zijn we eerst verdwaald haha maar we zijn der uiteindelijk wel gekomen. En hebben we de hele dag met kangoeroes geknuffeld. Ook blijven we natuurlijk leuke mensen hier ontmoeten zo hebben we een Nederlands meisje ontmoet die een weekje in ons hostel verbleef en zijn wel als echte Nederlanders even een eindje gaan fietsen in Australië !

Ook hebben we 2 echt brabanders leren kennen die in byron bay wonen. Eentje kenden we al van school en eentje hebben we hier der bij leren kennen. Kei gezellig natuurlijk we gaan dan ook regelmatig leuke dingen ondernemen met zijn alle.

Ook heb ik afgelopen week mijn eerste yogales gehad dat was een hele leuke ervaring! Het was een klein yoga schooltje aan het strand met een prachtig uitzicht op zee. Ik ben helemaal los gekomen heb botten horen kraken waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden ! We zijn afgelopen week ook naar een prachtig meer geweest we hadden dit als tip gekregen van een andere backpacker en het was zeker de moeite waard. Het was een prachtig rood kleurig meer wat goed voor je huid bleek te zijn. Dus daar hebben we even een lekker middagje in gezwommen.

De planning is verderom 30 november lekker verder te reizen! We hebben heel december al gepland we gaan omhoog reizen naar cairns. En dat is een prachtige reis met de frasers islands, whitesundays en de great barrier reaf. We vliegen voor kerst terug naar brisbane om daar kerstmis en oud en nieuw te gaan vieren en daarna weer een baantje te gaan zoeken in brisbane.

Heb hier eennorm veel zin in! Het klinkt allemaal super leuk natuurlijk helaas kost het ook geld allemaal dus balen we er eennorm van dat we bijna geen uren krijgen. we hebben al tegen elkaar gezegd dat we dit in brisbane helemaal anders aan gaan pakken. Maar van dit soort fouten leren we gelukkig !

Gerian roos

Leuk im het blog van jou ook te volgen. X

tante Annie

Wat maak je veel leuke dingen mee in een prachtige omgeving in Australie Judith! Hartstikke mooi zoals jij het beschrijft en fijn dat je daar allerlei mensen ontmoet! Blijf volhouden om werk te zoeken zodat jullie straks nog naar Nieuw Zeeland kunnen gaan, de aanhouder wint én blijf vooral zoveel mogelijk genieten!
Veel liefs van mij Xxx

Willy v d besselaar

Leuk om dit avontuur van jullie te lezen geniet en werk ze
Hopen dat je straks meer uren krijgt
Groetjes Oma van Claudia

Mart

Leuk te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben in Australië. Het continent van de tegenvoeters heeft veel te bieden en jullie kunnen daar heerlijk genieten van de zomer, terwijl wij hier de winter ingaan. Hopelijk vinden jullie nog wat intensiever werk, want dat geeft jullie nog meer armslag om alle mooie plekjes te bezoeken en het natuurschoon te bewonderen. Geniet verder van jullie unieke avontuur en blijf ons op de hoogte houden!
Liefs, Ellen en Mart

Carla

He meiden,
Super leuk om dit zo te lezen.
Hopelijk krijgen jullie binnenkort meer te werken! Maar zo niet geniet er dan van :). Het is er prachtig en de mensen zijn er super aardig. En je weet als je naar cairns gaat MOET je gaan duiken. Lukt het niet met geld dan toch hahahah denk dan maar aan onze afspraak he! Grt en nog heel veel plezier ?

Lizeth Klijsen

Jullie maken een reis voor het leven!!! Wat een belevenis allemaal en wat een mooi land!!!! Geweldig hoor, genieten!!!! Blijf goed op elkaar passen en blijf verhalen en foto's sturen!!!!! Veel liefs!!! Jan en Lizeth ?