judithsadventure.reismee.nl

Making memories❤️

Ik moest heel even goed nadenken wat ik ook allemaal weer gedaan had! Want wow wat gaat de tijd snel hier je springt van het ene avontuur in het andere. Naar dat we brisbane hebben verlaten zijn we naar Noosa gegaan en vanuit daar zijn we naar fraserisland gegaan! Wat een super ervaring was dat zeg met een jeep over een eiland heen crossen voor 3 dagen lang ! fraserisland is een heel mooi groot eiland dat zeker een van de highlits is een Australië waar je moet geweest zijn. We hebben daar prachtige dingen gezien een groot meer & veel wildlife slangen dingo's vogels . En in een tipi geslapen waar we 2 kei leuke meiden hebben ontmoet uit switzerland . Naar dat we terug zijn gegaan naar Noosa hing heel het hostel vol met posters van een aanbieding van skydiving! Aangezien ik al de hele reis lang gezegd heb dat ik zeker een keer wil skydiven begon het wel heel erg te kriebelen en dan vooral met een aanbieding. Ze gaven ook goed weer aan voor die 2 dagen ( komt niet vaak voor ) haha! 1 ding ga niet naar aussie als je denkt dat je dan geen regen hebt want Jezus wat hebben wij veel regen hier. Dus het weer was goed er was een aanbieding en we waren er toch nog 2 dagen. Dus vanuit die gedachtes dacht ik fack it ga het gewoon boeken. De volgende dag ben ik met 225km p/u uit het vliegtuig gesprongen zo gaaf ! En het uitzicht was prachtig vanuit daarboven gewoon echt onbeschrijfelijk. Die avond zijn we weer de nachtbus ingestapt naar de volgende bestemming Airlie beach ongelooflijk hoe groot dit land is dit was 16 uur rijden en we waren pas 1 mini stukje verder. In Airliebeach zijn we op een zeilboot gestapt naar de whitsundays, waar we 1 nacht en 2 dagen volop hebben genoten van het prachtige uitzicht de dolfijnen, lekker gesnorkeld en gekayakt hebben ( niet onze sport kayaken echt als je ons met zen 2 in een kayak zet kan je beter de tour 2 uur langer maken want wat een ellende hilarisch ) ook zijn we op een Magnetic eiland geweest waar we met 2 Zwitserse vriendinnen een Barbiecar hebben gehuurd heel vet ! Super mooie dingen gezien en met heel veel Walibi's geknuffeld. En niet te vergeten het wildwaterraften in cairns wat ook een hele gave ervaring was !Buiten al deze heerlijke avonturen zijn er natuurlijk ook wel mindere kanten aan het backpacken. Nooit privacy je slaapt altijd met meerdere mensen op een kamer en ik slaap gewoon heel slecht hier ! Ook ben ik helemaal lek gestoken door de muggen.
En soms smak ik echt naar een heerlijke knuffel van mijn lieve ouders & vriendinnen thuis! Maar de tijd vliegt en de herinnering en ervaringen blijven voor altijd bij je !


Reacties

Reacties

Mama

Mooi verhaal juud ! Ongelofelijk wat voor mooie dingen je daar onderneemt !
Geweldig om te zien en om te lezen !
We missen jou ook??

Ome Jan

Ik snap wel Judith dat je bijna niet meer weet wat je allemaal hebt beleefd en gedaan. Geweldig hoor!
Maar weet je Judith, veel mensen hebben dromen maar jij durft ze uit te laten komen!!
Have fun en alvast fijne kerstdagen war ✨?✨

ria

Ik snap dat je iedereen mist , maar meiske deze ervaring neemt niemand je meer af nog veel plezier xx

Je Vader

Wat een pracht verhaal weer ? en ja de tijd vliegt om , je bent alweer drie maanden onderweg in dat verre Australië ! Maar gelukkig met de techniek van de mobiel FaceTime ook op z,n tijd zo dichtbij ? wat voor ons natuurlijk heel fijn is. Genieten en avonturieren dat was je doel , en volgens mij gaat dat geheel naar wens !! Kijk uit naar je nieuwe verhaal met weer nieuwe avonturen en foto’s en op naar nog eens drie maanden vol positieve tijd die je de afgelopen tijd zeer zeker hebt laten zien en horen Top en super trots op “ Onze Juud “

Joyce

Hey Judith super leuk om zo je verhalen te lezen en ik wens jullie nog heel veel plezier toe en tot over 3 maanden

Karin spapens

Geweldig om je te volgen Judith, wat een prachtige ervaringen en mooie foto's! Dit ga je inderdaad nooit meer vergeten. We wensen je nog heel veel plezier. Groetjes Jos en Karin ?

Annie

Geweldig wat je allemaal al hebt meegemaakt in het verre Australie Judith, dit zal altijd in je herinnering blijven en kan niemand je meer afnemen! Heel leuk om je te kunnen volgen en op de hoogte te worden gehouden door je reisblog en daarbij dan ook nog eens hele mooie foto's!

Karolien

Leuk om je te volgen Judith, wow wat een avonturen...dit nemen ze je niet meer af hoor. Veel plezier verder en fijne Kerst. Tot het volgende verhaal

Mart

Ik kan me voorstellen, Judith, dat je je afvraagt hoe je zoveel spectaculaire en mooie ervaringen kan vasthouden, maar alleen al door het op te schrijven doe je een geslaagde poging. Bovendien zullen de mooie foto's nooit verloren gaan en de herinneringen altijd weer op gang brengen. Het voordeel is ook dat wij hier in Nederland heel veel kunnen meebeleven via jouw teksten en plaatjes. Je gaat volgende week kerst vieren in zomerse sferen, ook zoiets unieks! Blijf genieten en alvast fijne kerstdagen en een heel mooie jaarwisseling. Liefs, Ellen en Mart.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active