judithsadventure.reismee.nl

My farmlife ????

We zijn alweer bijna een maandje aan het werk tussen de tomaten, aardappelen, macademia's , citroenen noem maar op. Op het begin was ons verteld dat we op een tomatenfarm terecht zouden komen en dat was ook zo. Maar ze plaatsen je gewoon lekker overal neer waar ze je nodig hebben. Gelukkig houd ik wel van afwisseling en is het best interessant hoe dit allemaal te werk gaat. Zo leer je van alles wat zeggen we maar. Buiten dit positieve inzicht is het werk verder 3 keer kut om eerlijk te zijn haha! Maar gelukkig heb ik hele lieve mensen leren kennen in bundaberg die mijn tijd hier een stuk leuker maken. We hebben een klein huisje met zen 6e. En we zitten er allemaal voor een lange tijd we staan allemaal op met een sjagerijnig hoofd op en komen allemaal weer blij terug als we klaar zijn. We doen regelmatig gezellig met zen alle drankjes en koken samen. We hebben een schema gemaakt dat we van iedere land wat kunnen proeven. We hebben al een Duitse avond gehad met een heerlijke schnitzel een hong-kong avond met kip gemaakt in cola en rijst heerlijk! Nederlandse avond natuurlijk met gehaktballen aardappelen en spinazie en uiteraard moest iedereen dit eten van mij met appelmoes! En we krijgen nog een Koreaanse avond ben benieuwd!
Ook ben ik jarig geweest aan de andere kant van de wereld. Heel appart maar wel een hele leuke ervaring, heb op mijn verjaardag gewoon lekker heel de dag aardappelen staan plukken. Maar uiteindelijk toen ik klaar was kwam ik terug had denise heel het huisje versierd de meiden hadden een heerlijke cheesecake gemaakt, en we zijn lekker uiteten geweest.
Waar ik deze maand achter ben gekomen dat ik nooit van me lang zal ze leven op een farm ga werken in Nederland!
Dat ik het buiten dat wel heerlijk vind om buiten te werken! Dat het lastig is om in een macademia (pinda) farm te werken zonder de macademias zelf op te eten. Dat ik muggen nog steeds haat, dat ik niet te veel goon moet drinken(grote pakken wijn) haha! Dat het niet prettig is als er een brownsnake op je farm loopt ( dood je in 5 minuten) En dat ik heel blij met de mensen om me heen dit moment we helpen elkaar er door heen !
So Larissa & lino if you read this don't leave me and denise alone here !
En nu gaan we nog 2 weekjes flink proberen te sparen en hopelijk dan eindelijk te kunnen vertrekken rii New-zealand.

zealand !

Reacties

Reacties

Lizeth

Wat een mooi verhaal en wat straal je op de foto's. Ik hoop dat je snel jan sparen on naar New Sealand te kinnen gaan geniet ervan alhoewel ik dat wel zie, groetjes daar aan iedereen!!!! En jij, ? Ik mis je, dikke knuffel!!!!?

Annie

Gezellig om met zijn zessen in een huisje bij elkaar te kunnen wonen en dat je van alles met elkaar kunt delen en keigoed van je dat je ondanks dat je eigenlijk een hekel aan het werk hebt toch blijft volhouden om binnenkort naar Nieuw Zeeland te kunnen gaan!!!! Nog effe volhouden, komt goed!
Veel liefs uit Waalwijk van mij Xxx

Joyce

Wat is dat toch leuk om te lezen en idd nog even goed sparen en dan weer verder en geniet ervan want het is zo om

ria

nou Judith zo te lezen weet je al wat je later niet wilt gaan doen?nog even hard werken en dan op naar Zeeland.wij hopen dat je dromen uit komen daar geniet van je mooie ervaringen liefs van ons

Ome Jan

Het is weer een mooi verhaal Judith.
Was er niemand op de Hollandse avond die een lekker bloemkoolsoepje kon maken voor jou?
Nu nog ff door plukken en dan op naar Nieuw Zeeland.
Veel plezier nog en veel groetjes aan iedereen.

Mams en Paps

Super, jouw belevenissen , enthousiasme , en doorzettingsvermogen ! Wederom mooi dat je het weer zo goed op papier hebt weten te zetten. In de bijna 4 maanden dat je weg bent heb je al zoveel gezien nieuwe vrienden gekregen en zoveel beleefd tot dodelijke slangen aan toe ? daarbij nog het harde werken ... wij vinden het knap en zijn dan ook super trots op je ? Nieuw Zeeland gaat zeker lukken !! En zijn dan ook weer benieuwd wat voor verhaal je daarover kunt schrijven ? ! Succes ❤️❤️ Mams en paps

Karolien

Weer een ervaring rijker, de farm....nog een paar taaie weken en op naar Nieuw-Zeeland. Veel succes en ik wacht weer op een leuk nieuw verhaal? Ook de gr van de rest van de hamertjes?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active