judithsadventure.reismee.nl

Eerste week!

Een beetje laat .. maar ik had de hele tijd net niet genoeg WiFi om het te plaatsen. Heb helaas ook te weinig bereik om er foto's bij te plaatsen.

Daar zijn we dan 4 vluchten 2 overnachtingen later wat een avontuur nu al! Eerst zijn we van Amsterdam naar Frankfurt gegaan dat was maar 1,5 uur vliegen. Eenmaal daar aangekomen kwamen we te zien dat onze vlucht Frankfurt Bangkok delayed was . Gelukkig hebben we die nacht heerlijk kunnen overnachten in Frankfurt en vroeg in de ochtend zijn we in een Thais vliegtuig naar Bangkok gevlogen. Het was heel gaaf om een keer in zo groot vliegtuig te zitten! Vervolgens werden we bij de gate opgewacht met het nieuws weer een overnachting te hebben in Bangkok we zijn midden in de nacht weer naar een hotel gegaan en vervolgens de volgende dag een extra vlucht gekregen omdat er niks rechtstreeks ging naar Sydney. We zijn van Bangkok naar Singapore gevlogen dus ook hebben we even mogen genieten van de Azië's sfeer. Gelukkig waren we niet de enige met deze vertraging een Nederlands stel een Engelse en 3 Duitsers hadden het zelfde toch wel fijner dat we der niet alleen voor stonden met al dat geregel. En dan mochten we een paar uurtjes later eindelijk naar Sydney !!!
6:04 ( vliegtuig rii Sydney)
wat een heerlijke eerste dag gehad in Sydney onze jetlag viel gelukkig erg mee door de 2 overnachtingen natuurlijk! En de mensen zijn hier zo vriendelijk en vrolijk heb al heel veel mensen leren kennen uit de UK , Duitsland , Londen en al heel veel tips gekregen waar we allemaal heen kunnen, zin in?

Fotootje van bondybeach! ( die ik wel heb kunnen uploaden haha)

8:22 in de bus richting yamba
Nu al het geregel voorbij is van de bus tot een nieuw bankrekening nummer toe kunnen we eindelijk vol op gaan genieten. Dat deden we natuurlijk al maar het is toch fijn om die stress niet meer te hebben en een plan te hebben. Ons plan is dat we eerst lekker 3 weekjes tot 1 maandje de oostkust af gaan reizen beginnen in yamba , door naar byron bay en dan zo verder tot brisbane dit kunnen we doen met de Greyhound bus. De greyhound bus gaat heel de oostkust af en die hebben we voor 3 maanden geboekt. we kunnen overal in en uitstappen waar we maar willen met WiFi en een oplader in de bus ideaal! Heb er zo veel zin in om al het mooie hier te zien ! Het is natuurlijk ook wel even wennen altijd mensen om je heen je hebt hier 0,0 privacy omdat je in hostels overnacht en dus altijd met meerdere mensen op een kamer slaapt, heeft zo zijn voordelen en nadelen vind ik. We zijn van plan om in brisbane een baantje te zoeken voor Ong 1,5 tot 2 maanden en daar een goedkoop appartementje te zoeken zodat we weer wat geld gespaard hebben. In brisbane leven de meeste kangoeroes ook leuk haha!? tot zo ver en dan zien we verder.

(14-10 byron bay)

Al een hele leuke tijd gehad ondertussen in yamba mijn eerste surfles gehad heel gaaf en dolfijnen en walvissen zien springen vanaf mijn surfboard heel gaaf! En we zijn gister aangekomen in byron bay heel leuk hippie stadje blijven hier misschien wel een weekje plakken .
- [ ]

Mart

Hallo Judith, ik lees net in de late uurtjes hier (het is al over half 3 in de nacht!) over je eerste avonturen in 'Down Under' en de reis met hindernissen erheen. Fijn, dat het allemaal zo goed bevalt en dat jullie de vertragingen en dergelijke zo opgewekt en positief incasseren. Dat is ook de beste houding zo, nemen zoals het is en blijven genieten. Het is leuk op deze manier 'je stem' te horen en het verloop van jullie reis als het ware mee te beleven. Ik wens jullie veel mooie avonturen toe en hoop dat jullie in Brisbane een leuk baantje kunnen vinden om vervolgens weer verder op ontdekkingsreis te kunnen gaan...... Zet 'm op! Liefs, Mart (en vast ook van Ellen, maar die slaapt al op dit moment)

Annie

Hoi Judith,
Je hebt al heel wat afgereisd in de tijd nadat jullie vertrokken zijn! Gelukkig kun je samen met Denise genieten van de mooie dingen die jullie gezien hebben in Australie, wat jullie nu doen vergeet je je hele leven niet meer! Heel bijzonder dat je bij je eerste surfles dolfijnen en walvissen hebt gezien!
Veel succes met het vinden van een baan in Brisbane, dat zal zeker gaan lukken!
Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie avonturen!
Veel liefs van mij Xxx

Judith Pullens

Bedankt voor jullie lieve reacties het is hier vol op genieten☺️!